שלום,
ברשותי מסך LCD סמסונג מדגם LA40A450.
האם ישנה סכנה בצפיה בסרט כאשר הוא אינו מוצג על פניי כל המסך.
לפי מה שהבנתי תיתכן סכנת צריבה של הפסים השחורים
שנמצאים בחלק העליון והתחתון של המסך.
האם אתם ממליצים לי לראות רק סרטים שמוצגים על פני כל המסך
או שאין דאגה ואפשר לראות כל סרט ?
תודה רבה
ברשותי מסך LCD סמסונג מדגם LA40A450.
האם ישנה סכנה בצפיה בסרט כאשר הוא אינו מוצג על פניי כל המסך.
לפי מה שהבנתי תיתכן סכנת צריבה של הפסים השחורים
שנמצאים בחלק העליון והתחתון של המסך.
האם אתם ממליצים לי לראות רק סרטים שמוצגים על פני כל המסך
או שאין דאגה ואפשר לראות כל סרט ?
תודה רבה