פלזמה צפיה ב-SD בסמסונג PS50 B550

  • פותח הנושא פותח הנושא shahar75
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shahar75

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
בשעה טובה התחדשתי לי בפלזמה חדשה.
המעבר הוא מטושיבה CRT בגודל "34.
יש לי ממיר YesMax, כך שלא המתנתי וכבר הוספתי טרנסקודר CSY-2100.
עכשיו מס' שאלות וחוות דעתכם המקצועית:
1. לא הבחנתי לטובה בשינוי בשידור SD באמצעות הטרנסקודר לעומת Composit פשוט באמצעות RCA. נראה כאילו מתווספות הפרעות עקב חדות מוגזמת. אפילו התרגום נראה עם הפרעות סביבו. אני יודע שחיבור קומפוננט אמור להיות איכותי הרבה יותר, אבל זה לא מה שאני רואה. מה דעתכם?
2. בחיבור הנ"ל, באמצעות הטרנסקודר, יש לי קיטועים באות המגיע לטלויזיה, למרות שהטרנסקודר ממשיך לעבוד כרגיל.
3. מה הגדרות הוידאו המומלצות לטלויזיה כזו (מנסיון) על מנת שניתן יהיה לצפות בשידורי SD באיכות הקרובה ביותר למה שהורגלתי ב-CRT?
4. בתוספת 20 ש"ח לחודש הוצע לי YesMaxHD.
האם זה שווה את ההשקעה וישפר בצורה משמעותית את חווית הצפיה ב-SD עד כמה שניתן?
 

1. אכן יכול לקרות, בהנחה שהטרנסקודר שלך תקין, תוספת החדות שמגיעה עם קומפוננט, חושפת את הבעיות בשידור הישראלי.
קומפוזיט חושף פחות, אבל מראה תמונה חלקה יותר...
2. לא אמור לקרות, מה תדירות הקיטועים?
3. כיול נכון, יש מדריך כיול מסך באתר.
4. הממיר מסוגל לבצע UPSCALE, אבל רק בדיקה בפועל תראה מי מבצע UPSCALE איכותי יותר: מעבד הוידאו במסך או בממיר, אין חוקים.
 
1. אז שווה להחזיר את הטרנסקודר לחנות ולזכות באיכות נמוכה יותר, אך נסבלת יותר? האם איזולטור עשוי לעזור?
2. בכל מס' דקות למשך 2-3 שניות.
4.Upscale? תוכל להסביר? האם הטרנסקודר לא מבצע זאת?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור