צפיה ב 720P ב PV80

  • פותח הנושא פותח הנושא oren10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oren10

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
יש ברשתי PV80 42 לפי מה שהבנתי ניתן ע"י כבל VGA מהמחשב לטלויזיה לצפות בפורמט של 720P . שאלתי היא האים יש צורך בכרטיס מסך מסויים במחשב על מנת לבצע זאת? אם כן, איך אני אוכל לדעת שאכן יש לי כרטיס מסך מתאים? (מדובר במחשב שולחני סטנדרטי). תודה מראש.
 

אם סרטי 720P מתנגנים אצלך במחשב כמו שצריך (ללא קפיצות / גמגומים וכו'), אז אתה יכול לחבר לטלויזיה ללא בעיה.
 
שאלה נוספת

תודה על התגובה,
מדובר במרחק די גדול בין המחשב לטלויזיה (כ- 9 מטר) . יש חשיבות לסוג הכבל?
בנוסף, הבנתי שצריך חיבור VGA,מחיפוש בפורום הבנתי שניתן לבצע חיבור ע"י כבל DVI, האם אכן כך? ואם כן, האם עדיף על VGA . אודה להסבר קצר.
 
במרחק כזה תצטרך כבל איכותי, אם יש לך בכרטיס המסך יציאת DVI, תוכל לחבר גם בכבל DVI-HDMI אל כניסת ה- HDMI במסך.
 

אחרונה ודי..

אולי אנחנו גולשים לנושאי מיחשוב, אבל בכל זאת..
אני יודע שהמסך מחשב שלי מחובר בחיבור DVI, אני מניח שזה אומר שאכן יש לי חיבור DVI לכרטיס מסך כפי שציינת. אנא תקן אותי אם אני טועה.
ובמקרה כזה אני מניח שעלי לוודא שיש לי 2 כניסות DVI - אחת למסך מחשב ואחת לחיבור לפלזמה. שוב, תקן אותי אם לא הבנתי נכון.
תודה והמשך יום טוב.
 
תבדוק אילו יציאות יש לך בכרטיס מסך ודווח כאן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור