צפיה בתכני DIVX לא 720. ב LCD 37 אינץ. 2.7 מטר

  • פותח הנושא פותח הנושא shmulik98
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shmulik98

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
בעקבות קריאה שלי בפורום ולאחר שביקרתי בחנות הבנתי שאני כנראה צריך טלוויזיה LCD 37. רציתי לדעת איך נראה בטלוויזיה מגודל כזה תכני DIVX רגילים ולא MKV או 720. פשוט רוב החומר שלי עד היום הוא כזה. מרחק הצפיה הוא 2.7 מטר. אני חושש שבגלל גודל המסך והרזולוציה תיהיה תופעה של פיקסליזציה. האם יוצא לכן לצפות בתנאים הללו? אשמח לשמוע מניסיונכם

תודה
 

התמונה לא תהיה מרהיבה כמו HD כמובן, אבל כדאי לזכור כי גם בין תכני DivX יש הבדלים נראים לעין בגלל שוני בדחיסה , קצב הנתונים וכו'.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור