צל"ש לניופאן יבואני טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא daav
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

daav

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
לפני כשבועיים רכשתי LCD טושיבה 42AV500 - החדש,
לצערי , התגלה פיקסל אחד שרוף בצידי המסך!
אחרי שיחה קצרה עם מחלקת השירות בניפאן , שלחו למחרת טכנאי לבדיקה.
וכבר יומיים אחרי שלחו לי מסך חדש ותקין. וכל זה בלי משא ומתן עם היבואן.
לדעתי כך צריך לפעול יבואן בישראל.
 

אכן כך צריך לתת שרות ללקוח
יש לציין שהיה לי מקרה של תקלה עם מסך פנסוניק
ויורוקום היו מאוד קשובים אליי
ופעלו בשיא המקצועיות
ויד המקרה שהיתה לי תקלה חוזרת
והחליפו לי במשך שבועיים פעמיים מסך 50"
ועכשיו הכל תקין
שאפו לשרות של חברות כאלו .
 
זה לא מרגיש לכם מוזר להתפעל מדבר שהוא נורמלי?:)
 
זה לא מרגיש לכם מוזר להתפעל מדבר שהוא נורמלי?:)

זה שורש הבעיה כאן.

לא ברור מה פשר ההתלהבות.

למרות שאין חובה להחליף מסך עם פיקסל פגום אחד,המצב בפועל הוא,שמחליפים את המסך ללא בעיה כלשהי.

כך שצל"ש או טר"ש נתון לפרשנות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור