עמי חסון - בלוג עמי
חבר משקיען
- הודעות
- 733
- מעורבות
- 427
- נקודות
- 63
ושוב מעט צילומים קלים נוספים. לעיונכם [ ככלל, צילומי השחור לבן שוקלים פחות, מהצבע]
לדוגמנית כזאת יפה היה מגיע מקום קצת יותר ראוי להצטלם ולא חורבה.כאן הקישור לתמונה ולאתר בו היא מופיעה https://www.facebook.com/photo?fbid....4137392063192822&idorvanity=1475524826046239