צג למחשב - מה עדיף?

  • פותח הנושא פותח הנושא yalyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yalyal

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
Samsung 2333sw
http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=720100

או

Samsung T220P
http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=715345

מה ההבדל? מה שמוזר זה שה-''23 זול יותר מה-''22.
 

T220P שייך לסדרה חדשה יותר.
 
אז איך זה ש

שעל הדגם T220P יש הרבה חוות-דעת ועל ה-2333 אין כלל כאילו הוא חדש בשוק...?
 
בעצם ה- 2333 שייך לסדרה חדשה, אני חשבתי על ה- 2243BW
ה- 2333SW הוא מסך 16:9 מדגם שיצא לא מזמן.
למה יותר זול? אולי מפני שהמחירים יורדים כל הזמן...
 

T220 הוא ברזולוציה נמוכה יותר 1680X1050
 
Dell 2209WA
פנל IPS, שלוש רמות מעל מסכי ה TN למיניהם במחיר יקר רק במעט.
קנה ולא תצטער (אני קניתי וכך גם אנשים בעבודה).
 

אתה בטוח שאתה רוצה מסך 16:9 ולא 4:3
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור