פשר סיומת

  • פותח הנושא פותח הנושא rov
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rov

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתעניין ב- Toshiba 37C3000PG. מישהו יודע מה פירוש הסיומת PG ?
ועוד שאלה ברשותכם, מישהו יודע משהו על Toshiba 37C3500 (היא מופיעה בקטלוג החדש של Big Box).
 

אינני יודע מה פשר האותיות, אתה יכול לפנות לשירות הלקוחות של ניופאן (בטלפון).
3500 הינה הסדרה החדשה, שייכת לליין הזול יותר של טושיבה.
דגם 37 הינו בעל רזולוציית 720P.
 
טושיבה

תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור