פרשת מעילה ביורוקום פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא offirs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

offirs

חבר משקיען
הודעות
1,511
מעורבות
0
נקודות
0
שני עובדים ביורוקום חשודים במכירת פלזמות, ולקיחת הכספים לכיסם:
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3109262,00.html
 

כן, קראתי... נשמע לא סימפטי, מעניין לקרוא בטוקבקים זויות ראיה שונות לגבי תפקוד המנכ"ל (נראה שעובדים רבים הגיבו שם).
 
נראה שהשתיקו יפה את הפרשה,והיא פורסמה רק בכלכליסט...
 
כנראה שהטוקבקים לא היו סתם...
 

היום נחשפת פרשת המעילה במלואה בידיעות:יורוקום הגישה תביעה על סך 8 מיליון שקלים,כנגד שני עובדים לשעבר,שגנבו מיליוני שקלים במשך שנים.
 
צוינו שמות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור