פרמטתי את המחשב ונעלם לי במחשב הגדרת הקול של הטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא יוסףש
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יוסףש

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
אחרי פירמוט שהמחשב שלי עבר חיברתי את הכבל של המחשב לטלוויזיה (כבל HDMI) ,לפני הפירמוט היה מופיע לי ההגדרה של החיבור של הכבל,ועכשיו אני לא מוצא אותו,ברשותי WIN7 ,תודה לעוזרים!
 

האם מדובר על כרטיס מסך עם יציאת HDMI ?
 
ברור.
עד שפירמטתי אותו הייתי רואה באופן קבוע סרטי דרך המחשב,ובהגדרות הקול היה מופיע לי יציאת הקול של הפורמט HDMI .
 
התקנת את הדרייבר של כרטיס המסך אחרי הפירמוט?
 

את הדרייבר אולי מערכת ההפעלה זיהתה, אבל אולי צריך להתקין את התוכנה של הכרטיס...

איזה כרטיס מסך זה?
 
עדכנתי את הדרייברים מהאתר ישירות,ולא מהדיסק התקנה. הכרטיס מסך הוא 5550 של ראדיון ATI ,ושוב פעם,עד הפרמוט זה עבד מצויין,תודה.
 
הורדת את הדרייברים עם התוכנה, או רק את הדרייברים?

בכל מקרה, כנראה שצריך להגדיר את זה בפעם הראשונה - הוראות מאתר ATI:
  1. Go to Start button
  2. Select Control Panel
  3. Select Hardware and Sound
  4. Select Sound
  5. Click the Playback tab
  6. Select the device that you want the audio to output from
  7. Click Set Default
  8. Click OK to save your settings

    http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/GPU70NoAudiofromHDTV.aspx
מקווה שזה יעבוד...
 

בסה"כ הייתי צריך ללחוץ מקש ימני ולעשות ריפרש על המקורות כניסה.
תודה לעוזרים!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור