פרויקט מדידה עם איסי ב REMOTE מה צריך להכין

  • פותח הנושא פותח הנושא issi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

issi

אוהב את התחום
הודעות
363
מעורבות
339
נקודות
63
כדי שאוכל למדוד לכם את החדר והמערכת ב REMOTE אתם צריכים את הדברים הבאים:
1. לרכוש מיקרופון UMIK 1 https://www.minidsp.com/products/ac...uatyqO98jrsg4f4Rh04FgyzEfXL3HEv48d3jD1Rqz6k3P
2. מחשב נייד או נייח ווינדובס עם שתי יציאות USB. המחשב והמיקרופון צריכים להיות בנקודת ההאזנה שלכם.
3. להתקין תוכנת REW במחשב https://www.roomeqwizard.com/
4. להתקין תוכנת anydesk כדי שאוכל לשלוט על המחשב שלכם https://anydesk.com/en/downloads/windows
שתי התוכנות חינמיות
5. אם לדאק שלכם יש כניסת USB לרכוש כבל USB מספיק ארוך מנקודת האזנה שם המחשב לדאק
6. אם אין לדאק כניסת USB ממליץ לקנות ממיר מUSB לאופטי UCA222 של ברינגר https://www.kilombo.co.il/items/4033038
וכבל אופטי באורך מנקודת האזנה לדאק.
7. אם אתם רוצים להתחבר ישירות לקדם מגבר אנלוגי תקנו זוג כבלים RCA באורך מתאים מנקודת ההאזנה לקדם מגבר. ה UCA222 יתחבר ל USB של המחשב והיציאות האנלוגיות לקדם מגבר.
8. כאשר מוכנים, ליצור איתי קשר בפרטי לתאום מדידה, והסבר מעמיק על התוצאה.
כמובן, ללא תמורה כספית.
 

תגיד איסי, אני מחבר אחרת - זה בסדר או אני נדפק במשהו לדעתך?
הסטאפ שלי הוא כך:
- לאפטופ עם REW
- מיקרופון מחובר ב USB ללאפטום
- יציאת אוזניות של לאפטופ מחוברת ב RCA לאחת הכניסת של PRE

ברור לי שאיכות כרטיס קול של לאפטופ זה לא כמו כרטיס קול חיצוני נורמאלי (האמת יש לי כזה אבל אין לי כוח לכל הכבלאז') - אבל בשביל לקבל תמונה בתחום של 10-200 הרץ זה היה נראה לי מספיק טוב.

או שאני טועה בגדול?
 
תגיד איסי, אני מחבר אחרת - זה בסדר או אני נדפק במשהו לדעתך?
הסטאפ שלי הוא כך:
- לאפטופ עם REW
- מיקרופון מחובר ב USB ללאפטום
- יציאת אוזניות של לאפטופ מחוברת ב RCA לאחת הכניסת של PRE

ברור לי שאיכות כרטיס קול של לאפטופ זה לא כמו כרטיס קול חיצוני נורמאלי (האמת יש לי כזה אבל אין לי כוח לכל הכבלאז') - אבל בשביל לקבל תמונה בתחום של 10-200 הרץ זה היה נראה לי מספיק טוב.

או שאני טועה בגדול?
אתה לא טועה בכלום, אני מבין שמעניין אותך הבס וגלים עומדים בחדר.
הגלים העומדים הם עוצמתיים ויכולים להגיע החדרים גם לפיק של 18DB.
אם המדידה שלך בסטאפ הזה לא מדויקת ב 2DB זה זניח, אנחנו מחפשים פילים, לא נמלים.
הייתי שמח אם תעשה מדידה מלאה של שני הרמקולים יחדיו בנקודת ההאזנה מ 20 עד 20000 הרץ ותישלח לי את קובץ המדידה
כדי לראות שהסאונד מאוזן ותואם עקומת מטרה מומלצת.
MDAT למייל שלי:
[email protected]
בברכה,
איסי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור