ע עופר נ חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 4/1/09 #1 לאחר כ4 שעות מהדלקת lcd הופיע פס לבן לאורך המסך ברשותנו ממיר hd של הוט ואני מחובר עם סקראט נסיון לחיבור עם hdmiלא עלה יפה יש קול אך אין תמונה אשמח לקבל חוות דעת(המסך של חב' שארפ דגם 32d44e)
לאחר כ4 שעות מהדלקת lcd הופיע פס לבן לאורך המסך ברשותנו ממיר hd של הוט ואני מחובר עם סקראט נסיון לחיבור עם hdmiלא עלה יפה יש קול אך אין תמונה אשמח לקבל חוות דעת(המסך של חב' שארפ דגם 32d44e)
ע עופר נ חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 4/1/09 #3 כן פשוט איך שמדליקים אותה יש פס לבן שמלווה את השידור
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/1/09 #4 אם הפס במיקום קבוע ונראה בחיבור לכל המקורות (ממיר / DVD וכו'), אז זה נשמע כמו תקלה.