פס לבן לאורך המסך

  • פותח הנושא פותח הנושא עופר נ
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עופר נ

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר כ4 שעות מהדלקת lcd הופיע פס לבן לאורך המסך ברשותנו ממיר hd של הוט ואני מחובר עם סקראט נסיון לחיבור עם hdmiלא עלה יפה יש קול אך אין תמונה
אשמח לקבל חוות דעת(המסך של חב' שארפ דגם 32d44e)
 

זה קורה גם בחיבור DVD למשל?
 
כן פשוט איך שמדליקים אותה יש פס לבן שמלווה את השידור
 
אם הפס במיקום קבוע ונראה בחיבור לכל המקורות (ממיר / DVD וכו'), אז זה נשמע כמו תקלה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור