פסים על מסך הטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא n1957
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

n1957

אוהב את התחום
הודעות
79
מעורבות
46
נקודות
18
אשמח לכיוון על מנת שלא אשאר ללא יכולת צפייה בסגר.
אני צופה בנטפליקס דרך מחשב NUC, תוך כדי צפיה הופיעו פסים לבנים לרוחב המסך.
האם מישהוא יודע מהיכן נובעת התקלה?
כיביתי והדלקתי.
ניתקתי וחיברתי.
החלפתי גם כניסת HDMI.
לא עזר.
 

תמונות מצורפות

  • 16100549655767926719102033129245.jpg
    16100549655767926719102033129245.jpg
    KB 190.3 · צפיות: 246
הפסים מופיעים רק ממחשב.
 
בוקר טוב וסגר מוצלח,
עדכון: הבוקר ניסיתי לצפות בחדשות באמצעות עידן פלוס (ללא כל קשר למחשב).
לפתע הופיעו פסים גם בצפיה רגילה, ז"א בעיה בטלוויזיה, כנראה החמרה מאתמול.

המלצות למכשיר חדש, יופיעו בפוסט נפרד וחדש.
תודה ושבת שלום
 
לדעתי זאת האלקטרוניקה שהתקלקלה ולא המסך עצמו
אם המכשיר יקר הייתי שוקל תיקון
 

המכשיר בן 12 שנה, האם שווה להתעסק עם זה?
 
לא
ובטח שלא אם אין לה 4K
 
תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור