LCD פסים לרוחב המסך

  • פותח הנושא פותח הנושא buch29
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

buch29

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
יש ברשותי מסך טושיבה a3000 מחובר למחשב בחיבור hdmi , ומחובר לממיר של yesmax

בחיבור scart- svideo . מאז שחיברתי את המחשב לטלויזיה ישנם פסים ישרים לרוחב המסך

שרואים אותם בעיקר שיש רקע לבן או בהיר.פסים ברווחים שוים שמחלקים את המסך לרוחבו

ממה נובעת הבעיה וכיצד אני פותר אותה?

תודה מראש על התשובות
 

דבר עם שירות הלקוחות על בעית GROUND LOOP
 
תודה על התשובה המהירה
 
דיברתי עם חברת יס והגיע טכנאי והוא הראה לי שגם כאשר הוא מנתק את הממיר ישנם פסים על המסך. ניתקתי את כל המכשירים (כל מכשיר בתורו)שמחוברים למסך ועדיין יש פסים

מה יכולה להיות הבעייה ?

האם הבעייה אולי בטלויזייה עצמה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור