פלזמה פנסוניק VIERA

  • פותח הנושא פותח הנושא guyle
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

guyle

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
שלום רב,
ברצוני לרכוש פלזמה 42" חבר טוב שמבין אמר לי ששווה לקנות את הפנסוניק VIERA סידרה 90 משהו כזה ,אשמ לעוד מידע לגבי דגמים שונים
העלות הכספית שלי היא בין 4500-5500 אשמח לקבל חוות דעת על עוד מסכים מרוב היצע אני די מבולבל.

גיא
 

הוא כנראה מתכוון לסדרה X או C.
פרסמנו באתר ביקורת על פנסוניק X10.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור