פלזמה פנסוניק V20 לא מזהה חלק מהתיקיות

  • פותח הנושא פותח הנושא ilans68
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ilans68

חבר אתר
הודעות
23
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

מסך ה V20 שלי שנרכש לפני כשנתיים משמש גם כמדיה סרוור (באמצעות ה VIERA TOOLS) ומחובר ברשת ביתית (קווית) למחשב (ווינדוס 7) - משמש לצפייה בעיקר בתמונות משפחתיות. לאחרונה זיהיתי שמשום מה חלק מהתיקיות (נראה לי שבעיקר חדשות) שמכילות תמונות, לא מופיעות על המסך כשאני מתחבר למדיה סרוור. ניסיתי כבר לבחון האם התיקיות הספציפיות האלו לא מוגדרות לשיתוף (הן כן...), מכילות פונטים בעברית (הן לא... רק מספרים ואותיות אנגלית) או אולי לא נמצאות באותו מיקום כמו התיקיות שכן מופיעות (הן נמצאות באותו מיקום...). אני לא מצליח להבין מה הבעיה ולמצוא פתרון. זה נראה כאילו המסך לא מתעדכן כשאני מוסיף תיקיה חדשה וכאילו שומר על רשימת תיקיות ישנה (למרות שהוא כן מציג תמונות מתוך התיקיות הישנות באופן תקין).
מישהו נתקל בבעיה כזו?

תודה
אילן
 

גם לי את המסך הנ"ל , תיקיות עברית לא תראה עברית בשום מקרה.
ממליץ על התקנת אחד המחשבים ברשת הביתית תכנת universalmediaserver
בשרת יש אפשרות להגדיר תיקות לשיתוף תמונות סרטים ומוסיקה.
השרת נכתב בקוש פתוח וכמובן חינמי:
http://www.universalmediaserver.com/
 
נראה שהבעיה היא שמסך מוגבל במספר התיקיות שהוא יכול להציג... העברתי חלק מהתיקיות לספריה אחרת ואז הופיעו אותן תיקיות שלא הוצגו קודם. השאלה עכשיו האם יש אפשרות להגדיל את מספר התיקיות שהמסך מסוגל להציג (הרי למשפחה ממוצעת יש יותר מכמה תיקיות של תמונות...)
 
לא נתקלתי בבעיה של תיקיות , לעומת זאת נתקלתי בבעיה שאם יש תיקיה המכילה מאות תמונות אז קשה למסך להעלות את האיקונים של התמונות.
אם יש לך בעייה בכמות תיקיות אז תעשה תיקיות משנה לפי נושאים וכו... (עץ) וכך כמות התיקיות תקטן בכל הצגה...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור