פנסוניק V20 - האמנם?

  • פותח הנושא פותח הנושא Prince
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ה- V20 יהיה פחות מרשים בתנאי אור חזק בחדר - עם אור חזק מבחוץ.
התמונה תהיה חיוורת יותר והשחור לא יהיה אידאלי.
הוא יראה במיטבו בתאורה חלשה יותר.

ליאור,
האם ה - VT20 סובלת מאותה בעיה? (אני יודע שזו נקודת חולשה בפלזמות באופן כללי)
ובעניין משיק לזה - האם עוצמת ההארה טובה יותר ב - VT20 מאשר ב - V20?
 
גם ה- VT תעדיף תנאים חשוכים, אבל היא מסתדרת לא רע בכלל עם תנאי תאורה חזקים יותר.
לא בחנתי את ה- VT20 אצלי, כך שקשה לי להעיד לגבי עוצמת הארה מול V20.
 

ליאור,
האם ה - VT20 סובלת מאותה בעיה? (אני יודע שזו נקודת חולשה בפלזמות באופן כללי)
ובעניין משיק לזה - האם עוצמת ההארה טובה יותר ב - VT20 מאשר ב - V20?

שמע שטלוזיות פלזמה נמצאות בתאורה חזקה התמונה נהית יותר חוורית והשחורים יורדים ולכן פלזמות נעדו בשביל חדר חשוך אולי בעתיד יפתרו תבעיה הזאות מי יודע. עם תמעונין לרכוש את V20 לפי דעתי זה בחירה מעולה זה טלוזיה אכותית בעל דיוק צבעים מעבד ודאיו טוב ומעבד תמונה חזק יכולת כוויול רחבות יש בו הכול אין לך סיבה לחשוש מלקנות אותו..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור