פנסוניק TH-P50UT30 מול סמסונג 51d550

  • פותח הנושא פותח הנושא bruck
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bruck

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
1
נקודות
18
מחפש פלזמה 50 אינץ' ברמת המחירים האלו.
שיהיה כבר תלת.
בהמשך שוקל, בנוסף, מקרן לסרטים.
לכן לא הולך על הדגמים הגבוהים יותר, למשל של פנסוניק.
הטלויזיה הזאת תהיה לשידורי טיוי ולסרטים גם.
מישהו יכול להגיד דברים מבין שתי הנ"ל, או להציע משהו שלישי.
תודה.
 

האם ראית את שני המסכים בפועל? בחנות?
 
ראיתי רק את הסמסונג.
למרות שיש עליו ביקורות טובות, קצת התאכזבתי, אבל זה אולי לא רציני לגבש מסקנה כזו בלי השוואה אחד מול השני,
וגם אולי בתכני צפיה שלא מוכרים לך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור