פנסוניק PV80

  • פותח הנושא פותח הנושא alfred3
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alfred3

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לחברים

הייתי שמח לשמוח חו"ד על המסך הנ"ל או אם מישהו יש לו רכש מסך זה לאחרונה

תודה

(Y)
 

השאלה כללית מאוד
מה חשוב לך במסך ומה הצרכים?
 
או קיי אז ככה

תמהיל צפיה 70% הוט

30% סרטים DIVX וכו....

מרחק צפיה 5 מטרים

תקציב כ 10K ש"ח

אני באופן אישי בעד LCD מפני שאני חושש מנושא צריבת המסך אבל הבנתי שבפנסוניק
אין חשש .

בשתי מקומות בהם צפיתי במסך התמונה היתה לי חשוכה מידי אני לא יודע אם צירוף מקרים /חוסר כיול או כך זה התמונה במסך זה

אשמח לתגובתך המלומדת :) או לאופציה חלופית
 
5 מטרים, אני מקווה שאתה מדבר על ה- 50" (42" לדעתי קטן מדי).
לשימושים שלך, נראה שהמסך מתאים.
תמונה חשוכה? באיזה תנאים צפית במסך?
 

50PV80 עולה יותר מ10K.סדר גודל 11400-11500 .לגבי תמונה חשוכה יתכן והמסך לא מכוייל,תבקש לכייל את המסך,
 
5 מטרים, אני מקווה שאתה מדבר על ה- 50" (42" לדעתי קטן מדי).
לשימושים שלך, נראה שהמסך מתאים.
תמונה חשוכה? באיזה תנאים צפית במסך?

אני אכן מדבר על ה50 אינצ' ,את המסך ראיתי בשני מקומות די מוארים .

ברשותך שאלות נוספות , איך המסך מבחינת העמידות בצריבות ( לא מעט מהתוכן הנצפה הוא ערוצי ילדים למינהם עם לוגואים די קטלניים).

האם יש צורך בהרצה ראשונית ואם כן האם אפשר לבצע את ההרצה של ה200 שעות מסביב לשעון

24/7 או שרק כל 7-8 שעות בלילות .


בתודה (Y)

אלפרד
 
לפי יורוקום במסכים החדשים אין צורך בהרצה.
לא יזיק להוריד את הערכים של בהירות וקוטרסט מתחת ל-50% ל200 שעות.
 

ראיתי לאחורנה את המסך בשידורים רגילים (בחיבור ל YES) והוא נתן יופי של תמונה בשידורים אלו, כמו כן גם בשידורי HD הוא נתן תמונה טובה מאוד - לידו היה פיוניר שבשידורים HD היה מוצלח יותר :)
 
???

פעם ראשונה בחיי אני שומע את המונח הרצה למסך טלוויזיה..

האם מישהו מוכן להרחיב על הנושא בבקשה?
 
זה מונח שהיה רלוונטי בעיקר לשנים הקודמות במסכי פלזמה, היום זה כבר פחות עקרוני.
בעיקרון, זה להוריד בהירות וניגודיות ל- 50% ולהריץ תמונות שטיפה לבנות על כל המסך, כך שכל הפיקסלים יתחילו מרמה שווה אח"כ.
 

האם יש צורך בהרצה ראשונית ואם כן האם אפשר לבצע את ההרצה של ה200 שעות מסביב לשעון

24/7 או שרק כל 7-8 שעות בלילות .


בתודה (Y)

אלפרד[/QUOTE]

ליאור האם תוכל להתיחס לשאלתי ?


תודה
 
אפשר לבצע את ההרצה סביב השעון.
לדעתי, שימוש זהיר בהתחלה יספק, אבל אם אתה רוצה להיות רגוע, בצע הרצה.
 
אפשר לבצע את ההרצה סביב השעון.
לדעתי, שימוש זהיר בהתחלה יספק, אבל אם אתה רוצה להיות רגוע, בצע הרצה.

מה הכוונה שימוש זהיר? אני למשל לא עשיתי שום הרצה למסך,מפני שהבנתי שאין צורך
בהרצה לדורת האחרונים,אכן כך?
 

שימוש זהיר זה למשל לא לשים בהירות וניגודיות על 100%, להשתדל לצפות פחות בסרטים עם שוליים שחורים.
אבל פיוניר היא באמת פלזמה עמידה מאוד לצריבה בשני הדורות האחרונים.
 
שימוש זהיר זה למשל לא לשים בהירות וניגודיות על 100%, להשתדל לצפות פחות בסרטים עם שוליים שחורים.
אבל פיוניר היא באמת פלזמה עמידה מאוד לצריבה בשני הדורות האחרונים.


(Y)
 
אבל פיוניר היא באמת פלזמה עמידה מאוד לצריבה בשני הדורות האחרונים.

אני מקווה שהתכוונת לפנסוניק :D
 

גם פנסוניק עמידות למדי
 
אגב,לגבי מתיחת התמונה.

אני באופן קבוע רואה במתיחה מלאה. זה היה גם ב 32" CRT
הישן שלי.{ למרות מתיחה לא "חכמה" כפי שיש היום}
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור