פנסוניק PV80 חיבור מחשב ב HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא חיים_k
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חיים_k

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם, אני חדש פה (אם הנושא עלה בעבר, מצטער, לא מצאתי בחיפוש)

לאחרונה רכשתי טלוויזיה PV80 של פנסוניק 42".

אני שוקל לרכוש לפטופ עם יציאת HDMI, ע"מ שאוכל להתחבר למסך זה, בעיקר לצפיה בסרטים ב HD (מעין תחליף ל HTPC).

בחוברת של הטלוויזיה כתוב משהו מוזר בהסבר הטכני על כניסות ה HDMI:

"use with a PC is not assumed" בעברית תורגם כ "חיבור PC אינו נתמך", אבל אני לא סומך על תרגומים כאלה...

מה אפשר להבין מזה ? שאי אפשר לחבר מחשב ב HDMI ? שהוא לא יוצג טוב ?

יש גם כניסת VGA רגילה (D-Sub), כך שעקרונית אפשר להתחבר גם כך. במקרה של חיבור מחשב זה פחות איכותי מ HDMI ?

תודה, חיים
 

בעבר, הפלזמות של פנסוניק לא תמכו ב- NR דרך HDMI
דגם ה- PV80 כולל תמיכת NR דרך HDMI, אפשר לחבר אליו מחשב (כמו גם לכניסת ה- VGA).
 
מצטער ליאור על ההקפצה,אבל האם אתה בטוח שPV80 42 תומכת NR? כי לפי מה שהבנתי לא...
 
מה לגבי PV8 - האם תומך?

אני עומד לקבל PV* האם תהיה לי בעיה ?
 

ניתן לבטל בה OVERSCAN
 
המסך תומך NR, הבעיה היא שהרזולוציה שלו היא 1024X768 מה שאומר כי הפיקסלים מלבניים, לכן שולחן העבודה ב- WINDOWS יראה מתוח, אם כי בסרטים זה אמור להראות בסדר.
בגדול, עבור סרטים זה אמור להיות בסדר, פחות מתאים לשימושי טקסט.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור