פנסוניק PV80 ו-NR

  • פותח הנושא פותח הנושא vad_sh123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

vad_sh123

חבר אתר
הודעות
48
מעורבות
0
נקודות
0
האם פנסוניק PV80 תומך ב-NR?
 

אכן כן.
לאיזה שימוש?
 
שימוש

אני מתקוון לחבר LAPTOP דרך HDMI ולראות סרטים HD
האם זה יעבוד?
 
זה דגם 42" או 50" ?
 

בדגם הזה יש רזולוציה של 1024X768, אבל על יחס מסך של 16:9, הבעיה היא שהפיקסלים הינן מלבניים, מה שיגרום למתיחה לא טבעית של שולחן העבודה של WINDOWS.
בצפיה בסרטים, לעומת זאת, לא צפויה להיות בעיה מיוחדת, כך שאם זו מטרתך, תוכל להנות מהם.
 
תודה,
חיבור LAPTOP ל-טלוויזיה דרך HDMI
לא צריכה להיות בעיה?
 

לא אמורה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור