פנסוניק 58V10

  • פותח הנושא פותח הנושא iron25
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

iron25

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים
רכשתי רכשתי את המסך לפני כחודשיים. התמונה ב HD- אין מילים.
יש לי בעיה באיכות התמונה ב SD.
קראתי רבות על מסך זה בפורומים השונים ובעיקר את הסקירה מ 2009.
התרשמתי שהמסך הזה חזק מאוד באיכותו גם בתמונת SD.
לצערי, אני לא נהנה בכלל מאיכות הSD.
צילומי פרצופים (תקריב) ניראים סביר אך ככל שהתמונה מתרחקת האיכות נעשית זוועתית. שלא לדבר על שידורי חוץ אולפן.
ניסיתי לשחק עם כל הכיולים האפשריים. שיפור קל בלבד.
ראיתי את צילומי המסך בכתבה .אייכותיים ביותר. מעולם לא היתה לי חדה כ"כ.
קיימות 2 אפשרויות:
או שיש בעיה טכנית (כיול לא נכון, תקלה טכנית...או אולי בעיה ביס) או שפשוט המעבר מטלויזיית 42 היה חד מדי וזו האיכות המקסימלית שאפשר להויא ממסך זה.
האם יש אפשרות להעזר באיש מיקצוע ע"מ לבצע כיול כמו שצריך, או שהפונקציות האפשריות פשוטות ולא דורשות ציוד מיוחד?
חבל לי להוציא כ"כ כסף על טלויזיה ולא להנות ממנה עד הסוף...
תודה
 

איזה ממיר יש לך? בכללית פנסוניק אמור לתת תמונה משובחת/טובה
בשידורי SD-כמובן שהמעבר ל 58 לא יהיה דומה ל 42.
 
מהו מרחק הישיבה מהמסך?
 
ממיר מקס טוטל
מרחק 3.5-4 מטר.
קראתי בסקירה שהמסך נבדק בכ- 3 מטר
 

קודם כל, העיקרון הכללי אומר שככל שגודל המסך גדל, כך התמונה בשידורי SD תראה רכה ומטושטשת יותר.
שים באותו מקום בדיוק מסך LCD "32 "דרעק" והתמונה תראה לך יותר חדה, אפילו שאיכות עיבוד הוידאו שלו הינה נחותה בהרבה.

על איזה ערך עומד פרמטר החדות? האם בחרת לבטל את כל עיבודי הוידאו?
בצע גם ניסוי, עבור בין מצבי התמונה השונים (רגיל, סינמה, THX וכו'), באיזה מהם נראית תמונה ה- SD טובה יותר?
 
אני חושב שקראתי כמה פעמים אנשים מתלוננים על איכות תמונה ירודה
ב SD דרך מקס טוטל, וזאת להבדיל ממיר רגיל. (יש כאלו שאפילו מחזיקים את שניהם ביחד,שווה לבדוק)
 
שיחקתי עם פרמטר החדות. לא ראיתי הבדל מהותי. כרגע עומד על 40
לגבי המצבים השונים, מצאתי שנורמל נותן את התמונה הטובה יותר.
אשמח אם תפרט לגבי כוונתך לבטל את עיבודי הווידאו. איך עושים זאת?
לגבי ממיר נוסף, לא נארה לי שאקח.המון תוכניות מוקלטות במקס. לא נראה לי שאחזיק 2 מקס- רגיל וHD.
כשאני עומד ממש "על המסך" אני רואה שהתמונה מורכבת מהמון נקודות ירוקות.לא ראיתי את התופעה הזו במסך הקודם שהיה לי (פלזמה פנסוניק 42 PV70).
באופן כללי האנשים נראים על המסך כנו בובות חרסינה. מלאים במייק-אפ. כל שינוי שעשיתי בפרמטרים שינה את התמונה רק במעט.
 

חפש NR בתפריט ותבטל אותו.
 
לא ציינת איזה סוג כניסה לטלויזיה מהמיר , האם זה HDMI ?
 
כן. מן הסתם שאחבר מקס טוטל עם HDMI.
נסיתי גם חיבורים אחרים. אין הבדל מהותי.
 

אני ממליץ להוסיף מעבד וידאו כדי לשפר את איכות התמונה במיוחד ב-SD
מעבד וידאו כגון DVDO EDGE ישפר פלאים .
אצלי המעבד מחובר ל-58C8000 ועושה פלאים....
 
במיוחד ב-SD
בשידור HD אין צורך בכיוון זה
 

אני ממליץ להוסיף מעבד וידאו כדי לשפר את איכות התמונה במיוחד ב-SD
מעבד וידאו כגון DVDO EDGE ישפר פלאים .
אצלי המעבד מחובר ל-58C8000 ועושה פלאים....


אני ממליץ להיפטר מתכני SD,
כל החברות שמייצרות מעבדי ווידאו חדלו מלפעול..
אני לא חושב שזאת השקעה נבונה
 
תוריד את החדות ב50 אחוז ואני חושב שזה יפתור תבעיה ותסים על פורמט 4:3
ולא 16:9
 
חדות

מה חדות מומלצת? 50? לפנסוניק PV80.
 

בשידורי SD, אתה יכול להוריד כמעט למינימום.
 
בSD ממולץ להוריד כמו שיותר תחדות עם לא יש לך פקלציה כך תמדריך איך לכוויל מסך של עופר לאור ותבין:
http://www.dtown.co.il/articles/356.html
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור