פנסוניק 55

  • פותח הנושא פותח הנושא Droripr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Droripr

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
6
שחום
מה דעתכם על הפנסומיק cx600 או ה400?
מה ההבדלים ביניהם והאם הם ברמה טובה?
 

האמת ראיתי סמסונג ku7000 אבל הדירות שלהם מזעזע וזה מוריד מהם הרבה
 
הכוונה השירות שלהם
סליחה
 

בכללי. מה מרחק הישיבה שלך מהמסך?
 

אני תמיד בעד מסך גדול יותר מ 55.. גם למרחק של 3 מטר. אבל ניתן גם להסתדר עם 55.
 
במידה ואתה יכול למתוח את מסגרת התקציב שלך. הייתי ממליץ לך לגבי פנאסוניק DX700 בגודל 58 אינצ'
 

שמעתי שהוא מעולה
וחוץ ממנו?
 
מסגרת התקציב שלך די מוגבלת לרכישת מסך איכותי בגודל 55 -58
מסך לא רוכשים כל יום. לכן.. ממליץ לך להגדיל את מסגרת התקציב שלך ולרכוש מסך איכותי שישמש אותך לשנים ארוכות
 
אז אני יבדוק בהחלט טת האופציה לdx700
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור