פנסוניק 50PV70 או סמסונג 50Q91

  • פותח הנושא פותח הנושא ofer42
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofer42

אוהב את התחום
הודעות
454
מעורבות
7
נקודות
18
שלום לכם
קראתי מספר ביקורות על שני המסכים ולמרות ההפרש במחיר לא ראיתי שיש העדפה חד משמעית לאחד מהמסכים.
השאלה שלי מופנית למי שראה את שני המסכים ולפי דעתו יש יתרון רציני לפנסוניק על הסמסונג או ההיפך וזה מצדיק את תוספת המחיר.
אם ההפרש מוצדק אשקול להוסיף לתקציב שלי שהוא בערך 12000.

תודה
 

השאלה טובה, אבל בסופו של דבר, ההצדקה האם כדאי להוסיף הפרש במחיר, תהיה תלויה בהעדפה שלך: לראות את שני המסכים בעיניים ולהחליט האם ישנו בכלל פער מורגש עבורך ואם כן, אז כמה כסף הוא שווה לך.
 
עם כל הכבוד ויש כבוד זו תשובה ככה ככה.
אני שואל אותך בתור מומחה גדול ממני מה דעתך על שני המסכים שאני מתאר לעצמי ראית.
הסמסונג נמכרת במחיר מפתה ונראית כמו מסך הרבה יותר יקר.
הפנסוניק יקרה יותר ונראית פחות יקרה וזה גם חשוב.
האם בכלל יש פער לטובת הפנסוניק או שזה רק ענין של טעם?
אני מרשה לך להתפרע ולחוות דעה נחרצת אם יש לך.
 
ביקורת עשיתי רק על האחיות הבכירות של הפנסוניק (בדגמי 50"), את דגמי ה-42" ראיתי בהזדמנויות רבות.
את הסמסונג ראיתי רק בתצוגה של חנות, לא בהשוואה ישירה מול הפנסוניק כך שלא אוכל לתת חוות דעת רצינית.
מפידבקים של משתמשי הסמסונג, הם מרוצים למדי, מצד שני, יש חסידי פנסוניק מושבעים...
יש כאן גם עניין של טעם באופן הצגת התמונה.
 

אם ראית את הסמסונג תוכל לפחות לומר לי מה דעתך עליה?
את הפנסוניק קשה מאוד למצוא בתצוגה ובטח לא מול הסמסונג.
את הסמסונג לא תהיה לי בעיה לראות ובטח לפני קנייה אראה אותה אבל ממה שאתה יודע הסמסונג טובה?
 
שוב, מבחינה מאוד ראשונית, אפשר לומר כי לא ראיתי בה משהו "רע".
מחוות דעת משתמשים, רבים מצאו אותה כתמורה טובה למחיר ומרוצים מאיכות התמונה.
לא מאמין ש"תיפול" איתה, אבל לגבי כל מיני ניואנסים באיכות התמונה, שוב, זה עניין לבדיקה מעמיקה וגם טעם אישי.
 
אם זה רק ניואנסים קטנים וההפרש גדול אסתדר עם הסמסונג אבל יש עוד משהו בסמסונג שקראתי בביקורת בחו"ל,הם קוראים לזה REFLECTION MOIRE שנגרם דווקא על ידי הפילטר שאמור למנוע השתקפויות.
מה זה בכלל?
 

כן אני הבנתי שזה משהו גלי אבל זה נראה רע מהתמונות.
אני מקווה שזה לא ככה בסמסונג.
 
אם זה היה ככה אז מן הסתם לא היו קונים...
האם ראית אחד מן המסכים בעין? אם לא, אל תוותר על זה.
 

אני מתכוון לקנות בחודש הבא ועד אז בטח אראה לפחות את הסמסונג כי את הפנסוניק אני לא מוצא קרוב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור