M Mamuta אוהב את התחום הודעות 296 מעורבות 2 נקודות 18 9/11/14 #1 מבקש המלצה על טלויזיה פלסמה פנאסוניק 50" ראיתי את הדגם[h=1]THP50S60[/h]ואת הדגם[h=1]THP50ST60[/h]מה ההבדל בין השניים? תודה
מבקש המלצה על טלויזיה פלסמה פנאסוניק 50" ראיתי את הדגם[h=1]THP50S60[/h]ואת הדגם[h=1]THP50ST60[/h]מה ההבדל בין השניים? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 9/11/14 #2 דגם ST עדיף: הוא כולל את פנל הפלזמה הבכיר של פנסוניק, עם שחור ואיכות תמונה טובים יותר.