פנסוניק 50 אינץ PV80 VS. PH11

  • פותח הנושא פותח הנושא liorsp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorsp

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
מה עדיף ?

הנה קישור ל-PH11
http://catalog2.panasonic.com/webapp/wc ... splayTab=O

ידוע שיש לו מעבד עם 18 ביט ולא 16 ביט כמו ל-PV80

האם זה יתרון ?

מה דעתכם על המסכים הנ"ל מה כדי יותר?

ליאור
 

PH11 משתייך לסדרה המקצועית - מוניטור ללא רמקולים.
יש לו אפשרות להחליף לוחות חיבורים.
ה- PV80 מיועד לשימוש כמסך טלויזיה ביתי, עם רמקולים, פחות אפשרויות כיוון בתפריטים, עיצוב אחר וניגודיות מוצהרת גבוהה יותר.
 
תיקון נתונים של PH11

ליאור
לאחר בדיקת נתונים מדוייקת הייתי שמח לדעת איזו טלויזיה עדיפה לצפייה
80% יס
10% יס HD
10% מחשב וסרטי HD דרך המחשב.

האם 50PV80 אם מעבד תמונה 16BIT עדיין עדיפה על TH-50PH11mK עם 18BIT

להלן הנתונים של panasonic TH-50PH11mK
50 אינץ
ניגודיות 1:15,000
ניגודיות דינאמית 1:1,000,000
בהירות 1400
מעבד תמונה 18 BIT !!!!!
רזולוציה 1366X768
רמקולים בצדדים מורכבים
100,000 שעות עבודה
2 HDMI
1 S-VIDEO
1 קומפננט
ועוד כניסות לא רלוונטיות....

תודה מראש
גם ליאור :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור