פנסוניק 42PH10

  • פותח הנושא פותח הנושא amithochman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amithochman

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם...
יש לי 2 שאלות(בערך...):
1) האם הפנסוניק 42PH10 היא Full HD או HDR ואיך אני מבדיל? האם זה רק עניין של רזולוציה?

2)מה ההבדל בין סדרת ה PV של פנסוניק לסדרת ה PH

עמית.ה
 

נערך לאחרונה ב:
בעיקרון זה בעיקר ענין של רזולוציה
1024X768 זו רזולוציית HD READY

דגמי PV כוללים רמקולים מובנים וכניסות רבות יותר, דגם PH הם "מוניטור" כוללים אפשרות לשנות חיבורים (שנמצאים על סלוטים), אינם כוללים רמקולים.
 
בהנחה שאני מקבל רמקולים אינטגרלים במתנה מיורוקום ואין לי צורך בהרבה כניסות האם עדין יש הבדל איכותי בין ה PV לPH או שמבחינת איכות צפייה לא אמור להיות כל הבדל?
 
ישנם מספר דגמי PV
PV7, PV70, PV700, אני מניח שזה לא יהיה פחות מה- PV7 (שהיא הפחות יקרה מבין שלושת דגמי PV).
 

תודה תודה....
כרגיל במקצועיות ולעניין!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור