פנסוניק סוגרת מפעל ביפן לייצור פאנליי LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא michael123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,853
מעורבות
1,467
נקודות
113
 

יש להם מבך OLED אחד איכותי ויקר (10,000 דולר) עם פאנל של LG.
 
פעם היו דיבורים שהם הולכים להקים מפעל, להשקיע במחקר וייצור

אם זה המצב, אין סיכוי שהמחירים ל-OLED יירדו
 
מחיר ה OLED בטוח ירדו - זה רק עניין של מתי
 

היה להם מיזם OLED משותף עם סוני שהופסק.
 
טוב שהספקתי לחטוף את הפלזמה האחרונה
 
גם אני שומר אמונים בינתיים...
 

גם לי פלזמה 50 אינץ של פנאסוניק ..
לא מבין למה לא מייצרים פלאזמות יותר אם אין עדייןOLED במחיר נורמאלי ....
 
היתה בעיה טכנולוגית לעבור ל-4K בפלזמה בגדלי 55-65", בעיה שיווקית.
 

היתה בעיה טכנולוגית לעבור ל-4K בפלזמה בגדלי 55-65", בעיה שיווקית.

בנוסף.. צריכת חשמל גבוהה. ועלויות יצור גבוהות.
זה רק חלק מהשיקולים לסגירת פסי היצור של מסכי הפלזמה.
 
מצידי שיסגרו את כל הליין שלהם של וידאו - לא אזיל דימעה ולא אבידה גדולה בכלל .
קניתי על עוור כי האמנתי במותג כי יש לי פלסמה גם 58" של פנסוניק - אמרתי אחלה אבל
אחרי 55" AS670 גרועה כל כך שמכרו לי יורוקום .
העברתי להורים .עבורם הגיעו ימות המשיח לצפות בטלנובלות. 55" אבא שלי מיד אמר לי מה זה הסמסונג הישנה 2010 46" טובה יותר בתמונה - בלעתי את הלשון אם הוא ראה תארו לכם כמה אני סבלתי .
לא ידעתי מה לומר אמרתי לו

לא אשכח להם עד דראון עולם את זה FULL SD

בצער לי קניתי אחריה סמסונג H6400 55, שהעיפה אותה{AS670} מעל פני המים
אחרי שהשוותי אותם ראש בראש אצלי בבית לא היה מקום לספק מי יותר טובה
כמובן 55H6400 מסך מעולה למחיר ועוד עלה זול ב1500 שח

ויחיו כמו שצריך את TECHNICS ליין המפואר של העבר
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור