פלזמה פנסוניק ישן מול חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא meirle
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

meirle

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מתלבט לגבי פלזמה של פנסוניק - החדשות מול הישנות. גודל "42.
הבנתי ש- C10 מחליפה את PV8.
מה מחליף את PV80 ? ומה כדאי יותר, בהנחה שאפשר להשיג גם את הדגמים הישנים?
והאם עדיף את PV80 על ה- C10 ?
ודבר נוסף- איך ה - B430 של סמסונג מול דגמי פנסוניק ?
 

X10 מחליפה את ה- PV80, יש עליה ביקורת באתר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור