פנסוניק הכריזה על שני מסכי פלזמה 1080p חדשים

  • פותח הנושא פותח הנושא offirs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

offirs

חבר משקיען
הודעות
1,511
מעורבות
0
נקודות
0
היום בתערוכת CEDIA שנערכת בדנוור,ארה"ב,הכריזה פנסוניק על שני מסכי פלזמה 1080P חדשים ברמת כניסה.

42PZ77 ו 50PZ77 . הדגמים האלה זולים יותר מדגמי הFHD PZ700 ,ומחיריהם יעמדו על 1799$ ו2799$ בהתאמה.

למסכים רמת ניגודיות של 1:10000 וציפוי נגד השתקפויות.

פרטים נוספים בהכרזה:

פנסוניק
 

נערך לאחרונה ב:
יפה, זה אומר שיש להם כבר 8 דגמי 1080p.
הנתונים (פרט לרזולוציה) דומים מאוד לדגם ה-th-50pv700 שנמצא בארץ.
אורך חיים מוצהר: 100,000 שעות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור