פנסוניק אומרת שלא תהיה יותר בעית דעיכת שחורים בפלזמות שלה

  • פותח הנושא פותח הנושא hbs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
אחרי שהיו בעיות של צבע שחור שמאפיר במסכים של 2009 ו- 2010 , החברה אומרת שהיא פתרה את הבעיה בזה שהיא מחליפה חומרים יצור של הפאנלים בפלזמות .
CNET אומרים שהם ימדדו את זה לאורך השנה בשביל לבדוק אם הטענה של פנסוניק נכונה .

http://news.cnet.com/8301-17938_105...a-black-levels-no-longer-worsen/?tag=mncol;7n
 

נערך לאחרונה ב:
תודה על הפרסום זה דווקא מענין נראה עם סמסנונג תפתור את בסעית האי אחדות במסכים ועננות וזליגות האור המציקות
 
מתן אתה מדבר על LCD ואני כתבתי על פלזמה זה משהו אחר לגמרי בLCD יש לכולם זליגות
 
אני יודע

אני יודע אבל אני מקווה שסמסונג בדור הבא שלה תצליח לעלים תתופעה המעצבנת הזאות ואז היה לה עוד נקודה על הפלזמה בנתאים פלזמה לפי מה שאני יודע סובלת הכי פחות ממחלות ילדות והיא טכנלוגיה טובה וחזקה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור