פלסמה v20 50 אינצ' של פנסוניק, האם משהו יודע

  • פותח הנושא פותח הנושא תום1234
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תום1234

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
מה ההבדל בין הסיומת בדגם M ל - P?
ואיזה דגם יותר טוב?
תודה
 

שניהם אותו הדבר ושניהם פחות טובים מהדגם האירופאי.

למסכים האלו להבדיל מהמסך מאירופה אין BLACK FILTER PRO
אין THX
מנגנון ה 600HZ שלהם פחות טוב.

תכנס לאתר היצרן ותראה את הבדלים.
 
לא הגיוני שאותו דבר, אזלמה נתנו מראש שני דגמים

שונים?.
ולגבי הדגם האירופאי, איך הוא נקרא וכמה עולה בערך
 
בנוסף ל P ו M לפנסוניק לדגם V20 יש גם סיומת B , שיש בפנים גם DVB-T וגם THX
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור