M michal33 חבר אתר הודעות 20 מעורבות 0 נקודות 1 3/12/09 #1 שלום, היום שמעתי שיש ל- LG פלסמה חדשה - דגם PS60. האם זו טלויזיה טובה? איך היא בהשוואה לטלוויזיות פלסמה FHD אחרות? תודה, מיכל
שלום, היום שמעתי שיש ל- LG פלסמה חדשה - דגם PS60. האם זו טלויזיה טובה? איך היא בהשוואה לטלוויזיות פלסמה FHD אחרות? תודה, מיכל
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/12/09 #2 ראיתי אותה באירוע ההשקה של LG השבוע, ההתרשמות היתה קצרה מדי. אבל שווה בהחלט לבדוק אותה לעומק מול הפלזמות המתחרות בתקציב.
ראיתי אותה באירוע ההשקה של LG השבוע, ההתרשמות היתה קצרה מדי. אבל שווה בהחלט לבדוק אותה לעומק מול הפלזמות המתחרות בתקציב.
M michal33 חבר אתר הודעות 20 מעורבות 0 נקודות 1 4/12/09 #3 נכתב ע"י liorkoren: ראיתי אותה באירוע ההשקה של LG השבוע, ההתרשמות היתה קצרה מדי. אבל שווה בהחלט לבדוק אותה לעומק מול הפלזמות המתחרות בתקציב. לחץ כדי להרחיב... האם יש לכם כוונה לבחון אותה בקרוב?
נכתב ע"י liorkoren: ראיתי אותה באירוע ההשקה של LG השבוע, ההתרשמות היתה קצרה מדי. אבל שווה בהחלט לבדוק אותה לעומק מול הפלזמות המתחרות בתקציב. לחץ כדי להרחיב... האם יש לכם כוונה לבחון אותה בקרוב?
M michal33 חבר אתר הודעות 20 מעורבות 0 נקודות 1 4/12/09 #5 OK. תודה. האם יש למסך זה ממיר DTT מובנה? או שמסכים עם ממיר יגיעו רק ב- 2010? (נדמה לי שזה מה שקראתי במאמר על ההשקה של המסכים החדשים)
OK. תודה. האם יש למסך זה ממיר DTT מובנה? או שמסכים עם ממיר יגיעו רק ב- 2010? (נדמה לי שזה מה שקראתי במאמר על ההשקה של המסכים החדשים)
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/12/09 #6 לפי מה שהבנתי, זה יהיה בדור הבא של המסכים.