פלזמה פלסמה חדשה של LG - מישהו מכיר?

  • פותח הנושא פותח הנושא michal33
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

michal33

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

היום שמעתי שיש ל- LG פלסמה חדשה - דגם PS60.

האם זו טלויזיה טובה? איך היא בהשוואה לטלוויזיות פלסמה FHD אחרות?

תודה,
מיכל
 

ראיתי אותה באירוע ההשקה של LG השבוע, ההתרשמות היתה קצרה מדי.
אבל שווה בהחלט לבדוק אותה לעומק מול הפלזמות המתחרות בתקציב.
 
ראיתי אותה באירוע ההשקה של LG השבוע, ההתרשמות היתה קצרה מדי.
אבל שווה בהחלט לבדוק אותה לעומק מול הפלזמות המתחרות בתקציב.

האם יש לכם כוונה לבחון אותה בקרוב?
 
לא יודע לומר לך עדיין.
 

OK.
תודה.

האם יש למסך זה ממיר DTT מובנה? או שמסכים עם ממיר יגיעו רק ב- 2010?
(נדמה לי שזה מה שקראתי במאמר על ההשקה של המסכים החדשים)
 
לפי מה שהבנתי, זה יהיה בדור הבא של המסכים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור