ni-ro
חבר משקיען
- הודעות
- 1,364
- מעורבות
- 751
- נקודות
- 113
פליי (Flea = פרעוש), הבסיסט האגדי של ה red hot chili peppers הוציא אלבום סולו ראשון Honora.
בו הוא מארח כמה אומנים ובניהם ניק קייב, טום יורק (רדיוהד) ועוד
מדובר באלבום ג׳אז שבו פליי מנגנן בחצוצרה
לאחר מספר האזנות, לדעתי אחלה אלבום
לאחר קריאה על פליי ועל האלבום (תמיד עניין אותי מאחורי הקלעים), קפצו לי לא מעט חומרים על הבסיסט של הרד הוט צ׳ילי פפרז , כולל שיש לו אוסף מדהים של תקליטים (היפ הופ, ג׳אז, קלאסי, רוק, פאנק ומה לא)
בנוסף, מהווידאו ברשת ניתן להסיק שהוא מחזיק גם מערכת סטריאו הכוללת בין השאר ציוד מנורותי ופטיפון (תמיד כיף לדעת, שחלק מהאומנים עדין מאמין ומאזין במערכות סטריאו מושקעות)
האזנה נעימה וסופשבוע נעים ושקטטטטטטט
ניר(ו)
בו הוא מארח כמה אומנים ובניהם ניק קייב, טום יורק (רדיוהד) ועוד
מדובר באלבום ג׳אז שבו פליי מנגנן בחצוצרה
לאחר מספר האזנות, לדעתי אחלה אלבום
לאחר קריאה על פליי ועל האלבום (תמיד עניין אותי מאחורי הקלעים), קפצו לי לא מעט חומרים על הבסיסט של הרד הוט צ׳ילי פפרז , כולל שיש לו אוסף מדהים של תקליטים (היפ הופ, ג׳אז, קלאסי, רוק, פאנק ומה לא)
בנוסף, מהווידאו ברשת ניתן להסיק שהוא מחזיק גם מערכת סטריאו הכוללת בין השאר ציוד מנורותי ופטיפון (תמיד כיף לדעת, שחלק מהאומנים עדין מאמין ומאזין במערכות סטריאו מושקעות)
האזנה נעימה וסופשבוע נעים ושקטטטטטטט
ניר(ו)
נערך לאחרונה ב: