אז אולי אני בכל זאת אלך על פלזמה, יש לי שאלה בקשר לפלזמות של LG....
מהפלזמות הבאות של LG (כולן 50'') , מה הדור החדש ביותר? (אם אפשר לדרג מישן לחדש ביותר אני אשמח)
LG 50PG200R
PQ300R
PQ70BR
PQ30
PG60
ומה מהנ"ל יותר מומלצת ?
(למקרה שישאלו - שידורי SD, HD, סרטים, סרטים באיכות גבוהה, פלייסטיישן 3 - נראה לי שסגרתי הכל, לא?)
תודה מראש!
מהפלזמות הבאות של LG (כולן 50'') , מה הדור החדש ביותר? (אם אפשר לדרג מישן לחדש ביותר אני אשמח)
LG 50PG200R
PQ300R
PQ70BR
PQ30
PG60
ומה מהנ"ל יותר מומלצת ?
(למקרה שישאלו - שידורי SD, HD, סרטים, סרטים באיכות גבוהה, פלייסטיישן 3 - נראה לי שסגרתי הכל, לא?)
תודה מראש!