פלזמות 42" פנסוניק ההתלבטות

  • פותח הנושא פותח הנושא hagai21
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hagai21

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב בימים אלה יצאו הדור החדש של הפלזמות של פנסוניק ומעוניין באחת מהשתיים PV8 וPV80 השאלה היא האם שווה להשקיע בPV80 אלף שקלים נוספים ומהו מחיר טוב למסכים תןדה מראש(N)
 

ההבדל הוא במעבד וידאו טוב יותר ל- PV80 וכניסות נוספות.
הכי טוב היה אם היית רואה את שני המסכים במציאות ומחליט האם זה שווה את ההפרש עבורך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור