י יואל 55 חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 0 5/7/08 #1 כשאני צופה בשידורי YES האנשים המופיעים בתמונה נראים מאופרים בצורה מוגזמת. ניסיתי את האפציות של כיול צבע ועדיין לא עוזר. יש למישהו רעיון איך מטפלים בבעיה הזו?
כשאני צופה בשידורי YES האנשים המופיעים בתמונה נראים מאופרים בצורה מוגזמת. ניסיתי את האפציות של כיול צבע ועדיין לא עוזר. יש למישהו רעיון איך מטפלים בבעיה הזו?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/7/08 #2 כל כניסה בטלוויזיה (HDMI / סקארט וכו') צריכה להיות מכויילת באופן עצמאי. מה זאת אומר כיול צבע לא עוזר, האם הורדת רווית צבע לא שינתה כלום?
כל כניסה בטלוויזיה (HDMI / סקארט וכו') צריכה להיות מכויילת באופן עצמאי. מה זאת אומר כיול צבע לא עוזר, האם הורדת רווית צבע לא שינתה כלום?
י יואל 55 חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 0 5/7/08 #3 ניסיתי לכייל בעזרת שינוי הצבע, בהירות וחדות. אני לא יודע איך מורידים רווית צבע. יש לי אפשרות של white balance ואפשרות של cool 1. cool2 ואפשרות של colour space ניסיתי לשחק עם ההגדרות הנ"ל אבל עדיין התמונה נשארה כמו שהיא - כאילו אין תווי פנים לדמיות. יכול להיות שזה לא קשור להגדרות האלה?
ניסיתי לכייל בעזרת שינוי הצבע, בהירות וחדות. אני לא יודע איך מורידים רווית צבע. יש לי אפשרות של white balance ואפשרות של cool 1. cool2 ואפשרות של colour space ניסיתי לשחק עם ההגדרות הנ"ל אבל עדיין התמונה נשארה כמו שהיא - כאילו אין תווי פנים לדמיות. יכול להיות שזה לא קשור להגדרות האלה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/7/08 #4 יכול להיות שזה קשור להגדרות עיבוד וידאו, נסה לבטל את כל פונקציות עיבוד הוידאו / החלקת תמונה.
י יואל 55 חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 0 5/7/08 #5 איך אני מוצא אותם? אשמח לקבל קצת עזרה. ד"א נראה לי באמת שישנה החלקת תמונה
offirs חבר משקיען הודעות 1,511 מעורבות 0 נקודות 0 5/7/08 #6 חפש הגדרה של noise reduction - הסרת רעש - זה יבטל את ההחלקה. זה יכול להופיע גם כ digital NR נערך לאחרונה ב: 5/7/08
י יואל 55 חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 0 5/7/08 #7 את ה noise reduction אין לי. לגבי digital NR הוא היה על אוטומט. שיניתי אותו ל OFF ולא היה שיפור בתמונה (ישנם מצבים נמוך, בינוני, גבוה, ואוטומט). יש אולי פתרון אחר? נערך לאחרונה ב: 6/7/08
את ה noise reduction אין לי. לגבי digital NR הוא היה על אוטומט. שיניתי אותו ל OFF ולא היה שיפור בתמונה (ישנם מצבים נמוך, בינוני, גבוה, ואוטומט). יש אולי פתרון אחר?