D davids חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 25/8/08 #1 שלום הופעת פס שחור ברוחב של כ -"2 לרוחב המסך בצדו השמאלי (מופיע ונעלם לסירוגין) האם משהו מכיר את התופעה ? אנא עזרו !!!!!!!!
שלום הופעת פס שחור ברוחב של כ -"2 לרוחב המסך בצדו השמאלי (מופיע ונעלם לסירוגין) האם משהו מכיר את התופעה ? אנא עזרו !!!!!!!!
gal75 חבר משקיען הודעות 551 מעורבות 0 נקודות 16 26/8/08 #2 לצערי לא. המסך באחריות עדיין? מדוע לא לפנות לחנות שממנה קנית?