פלזמה "50 - Panasonic PV70 או Panasonic PV700

  • פותח הנושא פותח הנושא yoyo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yoyo

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
הי,

אני רגע לפני קנייית מסך,
הכיוון המסתמן הוא מסך פלזמה "50 מתוצרת Panasonic,
נותרה לי התלבטות אחת להחליט בין שני הדגמים מסדרת Viera המוצעים היום ה-PV70 וה-PV700.

השיקול המכריע עבורי הוא איכות תמונה,
כניסות, פיצ'רים, רמקולים וכיו"ב פחות משמעותיים, ובכל מקרה בפרמטרים אלו ה-70 מספקת אותי,
גם הזכוכית שמונעת השתקפויות שיש ב-700 מהווה שיקול משני עבורי מאחר ומדובר בחדר חשוך.

השאלה היא אם איכות התמונה של ה-700 עולה על איכות התמונה של ה-70 ואם כן היכן זה יבוא לידי ביטוי.

השימושים שלי יהיו מעורבים -
1. Yes Max (רוב הזמן)
2. Yes HD - אבל היצע התכנים הקטן כנראה יגביל את זמן הצפיה
3. מחשב
2. DVD ובעתיד מקור HD

תודה
 

מעבד הוידאו במסך PV700 משופר בהשוואה ל- PV70 , מה שאמור לתת שיפור בעיקר בשידורי טלוויזיה.
האם זה שווה את ההפרש? תצטרך לראות במו עיניך את שני המסכים כשהם מציגים את אותו התוכן ולהחליט אם זה שווה עבורך.
 
תודה ליאור,

אתה יודע איפה אפשר לראות את שני המסכים?
האם לדעתך על סמך המידע שיש לך המסך Full HD של Panasonic שאמור להגיע יהיה קרוב במחירות ל-PV700 ואם כן, האם נכון להמתין לו?
 
סקרנו את דגם ה- Full HD וכפי שתקרא, מחירו יקר יותר
פלזמה [FONT=arial,helvetica,sans-serif]]
לגבי צפיה בשני המסכים, נסה בחנויות מתמחות, קישורים
[/FONT]
 

pv 70

ראיתי את המסך הזה פשוט מעולה אהבתי מאוד
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור