פלזמה 50" - LG או פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא eo1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eo1

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

מעונין לרכוש פלזמה ומתלבט בין הדגמים הבאים:
50PQ300R LG או 50PV80 של פנסוניק.
עיקר השימוש הוא לצפייה בטלווזיה (YES) ולבטח אזמין את הממיר HD.
מרחק הצפייה 4 מטר - מקווה שאין בעיה עם זה.
כולם אומרים לי ש 50" גדול מדי עבור מרחק כזה והנאת הצפייה בטלוויזיה תיפגם.
אשמח לחוות דעת.

תודה וחג שמח.
 

לדעתי האישית, אין שום בעיה עם מרחק כזה וגודל 50".
האם צפית בשני המסכים בחנות?
 
ליאור שלום,
את הפנסוניק ראיתי בחנות אבל את ה LG לא ראיתי.
קצת מפחיד הפורום - כולם מתלוננים על איכות ירודה בשידורי טלוויזיה רגילה והפחד הגדול זה לקנות
50" ולקבל תמונה גרועה.
הבוסית חושבת שעדיף 47" FHD - ואז מצד אחד המסך קטן יותר (להזכירך רק 4 מטר) ויש תמיכה KFHD עתידי.
התלבטות...
 
נו ו... לאחר שצפית בעצמך בשידורים רגילים, איך ההתרשמות?
 

לצערי הם מריצים רק סרטי HD בחנות. אז התעלומה לא נפתרה...
כנראה שאצטרך להמר.
 
אז תבקש מהם להציג גם שידורים רגילים, זה בהחלט תנאי סביר ואף הכרחי לפני קניה.
 
קודם כל מבחנת המרחק\גודל אין לך סיבה לדאגה ולהפך אתה רק תצטער אם תלך על 47" לפי דעתי במיוחד אם אתה מתכוון לצפות ממרחק 4 מטר לא תבחין בשום "פגם בהנאת צפייה"

לגביי יצרן אם אתה שואל אותי מבחינה הגיונית עדיף פנאסוניק אמנם לא ראיתי את הדגם הנ"ל של
LG אבל תריץ חיפושים בפורומים השונים ותראה שרוב ה"מומחים" ממליצים על פנאסוניק ורק משבחים את הפלאזמות שלהם (מעבר לזה שהם מתמחים בפלאזמות - מס' 2 בעולם אחרי פיוניר) אבל כמובן תמיד עדיף שתראה בפועל ותחליט לפי העין שלך

מקווה שעזרתי ושיהיה חג שמח
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור