פלזמה "50 פיליפס 5532 או סמסונג Q91

  • פותח הנושא פותח הנושא ofer42
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofer42

אוהב את התחום
הודעות
454
מעורבות
7
נקודות
18
פלזמה "50 פנסוניק 50PV70 או סמסונג 50Q91

שלום לכם
קראתי מספר ביקורות על שני המסכים ולמרות ההפרש במחיר לא ראיתי שיש העדפה חד משמעית לאחד מהמסכים.
השאלה שלי מופנית למי שראה את שני המסכים ולפי דעתו יש יתרון רציני לפנסוניק על הסמסונג או ההיפך וזה מצדיק את תוספת המחיר.
אם ההפרש מוצדק אשקול להוסיף לתקציב שלי שהוא בערך 12000.

תודה
 

נערך לאחרונה ב:
שאלה טובה... לי לא יצא להשוות בין שתיהן
 
לא רלוונטי

לא רלוונטי
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור