פלזמה 42 פנסוניק או פיוניר

  • פותח הנושא פותח הנושא eyalelkaim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyalelkaim

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
מרחק 3.5 מ'
תכנים: 40% יס (שליש כדורגל)
40% XBOX360
20% סרטים מהמחשב הנייד (כפי הנראה נעבור ל-HD)

אני מגיע לקו הסיום ומתלבט בין:

Panasonic TH42 PV8 לדגם PV80 האם יש מצב Game mode? מה ההבדל בין הדגמים
לבין
Pioneer 428XG לבין דגם XD, מה ההבדל בין הדגמים?

מה לדעתכם הכי מתאים לצרכים שלי?
תודה,
בברכה,
אייל
 

תהיה לך בעיה מסויימת עם מראה שולחן העבודה של Windows, הפיקסלים במסכי פלזמה 42" הם מלבניים ולכן תמונת שולחן העבודה תמרח לרוחב (בסרטים טלויזיה אין בעיה).
זו עלולה להיות בעיה גם עם XBOX 360, לכן לצרכים שלך, תבדוק גם מסכי LCD.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור