פלזמה 42" - פנסוניק או פיוניר

  • פותח הנושא פותח הנושא eyalelkaim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyalelkaim

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
לאחרונה חלה ירידת מחירים משמעותי ואני מתלבט בין שני דגמים.
אחד המפרסמים דרבבם מוכר פיוניר דגם 428XG במחיר 8,500 (ב-36 תשלומים) בעוד שבאתר אחר מוכרים פנסוניק דגם PH10 במחיר 5,050 ש"ח. מה דעתכם מה עדיף
בברכה,
אייל
 

מדובר בשני דגמים שממוצבים מראש אחרת, הפיוניר במקור יותר יקרה וגם הביצועים בהתאם.
קשה לקבוע עבורך כמה הפרש הביצועים בינהן יהיה שווה בכסף, אתה צריך לראות את התמונה בעיניים ולהחליט האם הפרש הביצועים שווה עבורך.
 
דגם עדיף של פנסוניק

הי, שוב,
אז איזה דגם של פנסוניק ממוצב באותה רמה ?
בברכה,
אייל
 
ה- 428 משתייך לסדרה קודמת של פיוניר (KURO דור ראשון), פנסוניק PV80 (דגם מהסדרה החדשה של פנסוניק) קרוב יותר אליו בביצועים.
בסדרה הנוכחית של פיוניר, אין מסך פלזמה בגודל 42".
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור