פלזמה פלזמה תלת מימד

  • פותח הנושא פותח הנושא mos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mos

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,

החלטתי לקנות מסך "50, כיוון שהפלזמה היחידה שמקרינה תכני HD הינה של סמסונג, אז ירדתי מהראיון לקנות פלזמת LG למרות ביקורות טובות מאוד מחברים שרכשו את דגם 50PJ350.

בשבוע האחרון ישנם פרסומות רבות של הפלזמת תלת מימד של LG, דגם 50PW350,
שכאמור הינה תלת מימד, מקרינה תכני HD דרך ה-USB וכן מכילה את הממיר הדיגיטאלי.
כלומר כל הפיצ'רים הנדרשים.

בכלל הפורומים אין כל התייחסות למסך זה (החל להימכר רק לפני חודש בערך), מה שכן מחירו מאוד אטרקטיבי (כ-5800 לערך עם אחריות של ח.י).

למישהו יצא לראות את מסך זה?
 

וואוו כמות הטעויות בכמה שורות האלה היא ממש הישג:

קודם כל מה זאת אומרת שהפלזמה של סמסונג היא היחידה שיכולה להציג HD ? כל פלזמה בעולם כיום מציגה HD.

ועניין נוסף, אין פלזמה בישראל בגודל של 50 אינץ' עם תלת מימד שנמכרת ב 5800. תשכח מזה.

אז אני מציע שקודם כל תבדוק את העיניינים טוב טוב, ואחר כך תחזור לכאן, ותגיד לנו מה השיומשים שלך בטליוויזיה יהיו, ומה התקציב שאתה מייעד לעניין הזה.
 
מי נתן לך את האינפורמציה (המטומטמת) שרק סמסונג מציגה HD
בשביל שנדע למי לא ללכת בעתיד
 
תיקון טעות

חבר'ה להירגע, שכחתי לרשום שהכוונה היא דרך ה-usb, לפחות בדגמים שבמחירים השפויים.

לגבי הדגם המדובר, ח.י עצמם מפרסמים אותו על שלטי חוצות, 42" ב 4,500 ש"ח ו-50" ב5500 ש"ח.

המסך תומך HD אך עם רזולציה של 1024X768.

מצ"ב לינק

http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=125&subcatid=369&prodid=1003&keySearch=
 

לא ראיתי שום פרסום כזה, אתה בטוח שזה על הדגם הזה ?
 
הרזולוציה שלה נמוכה למדי עבור מסך בגודל 50", זה אומר שכל תכני ה- FULL HD יעברו הורדה לרזולוציה של 1024X768.
זה אומר גם שהפיקסלים שלה מלבניים ולא ריבועים, פחות מתאים לשימוש כמסך מחשב.
 
הדגם נכון, הפעל את הלינק המצורף, המסך יצא לחנויות ממש החודש, עדיין לא בתצוגות, במספר חנויות אמרו שהם יתלו אותו במהלך השבוע הבא.
המסך בנוסף להצגת תלת מימד, מכיל גם פונקציה של המרת תכנית מכניסת ה-HDMI
לתלת מימד.
לגבי המחיר, 5500 ש"ח אחריות ח.י.

השאלה אם יש מישהו שראה את התמונה במסך זה?

לגבי צרכים שלי, חיבור לממיר DBT, כל השאר יהיו תכנים ברמת DIVX ו-HD דרך ה-USB.
 

מי נתן לך את האינפורמציה (המטומטמת) שרק סמסונג מציגה HD
בשביל שנדע למי לא ללכת בעתיד

מישהוא שניסה לדחוף לו נואשות סמסונג (:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור