R r-g חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 15/6/09 #1 שלום ליאור אני רוצה לדעת בבקשה חוות דעת ממך על פלזמה 50 של חברת סמסונג דגם PS50A410 המחיר שלה באינטרנט היום הוא 5690 האם שווה לקנות אותה לצרכים בסיסים כגון צפיה בשידורי HOT ולפעמים צפיה בסרטי DVD רגילים האם זו קניה משתלמת וכדאית בתודה מראש רועי
שלום ליאור אני רוצה לדעת בבקשה חוות דעת ממך על פלזמה 50 של חברת סמסונג דגם PS50A410 המחיר שלה באינטרנט היום הוא 5690 האם שווה לקנות אותה לצרכים בסיסים כגון צפיה בשידורי HOT ולפעמים צפיה בסרטי DVD רגילים האם זו קניה משתלמת וכדאית בתודה מראש רועי