פלזמה פנסוניק TH50PV80

  • פותח הנושא פותח הנושא kalda01
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איך יודעים שהמסך שמגיע מיורוקום הוא אכן חדש אורגינל ולא משופץ או מתצוגה?
יש אפשרות לבדוק באחד התפריטים כמה שעות המסך כבר עבד??
 
עזוב אותך
יורוקום זה לא שוק ולא יקחו סיכון
שתתפוס אותם
אל תחשוש וכנס להנאה
דרך אגב, אני רוצה אחת כזו לחמי
תוכל לשלוח לי אפילו בהודעה פרטית כמה שילמת, ואיפה?

אודה לך
 

לא יודע אם יסתכנו או לא אבל בפועל הקופסה שהביאו בטוח נפתחה קודם...היתה סגורה עם סרט של יורוקום.
שאלתי את המתקין איך זה שיש פתאום מלאי של PV80 והוא ענה שאין לו מושג מאיפה מצאו לי מסך כי כבר שבועיים
הם לא מספקים PV80 כי אזל המלאי.
בקיצור...מישהו יודע להגיד לי איך נכנסים לתפריט שמראה כמה שעות המסך פעל??
 
חבל שלא שאלת את המתקין...
בכל מקרה, אם יש בקופסה חוברת הוראות בעברית, אז מן הסתם היו חייבים לפתוח אותה על מנת להכניס את החוברת.
 
אם המתקין יודע משהו שאני לא, אז לא היה מראה לי בכל מקרה.
גם כששאלתי אותו איך עושים שטיפה לפלזמה, ענה לי שרק במעבדה עושים את זה.
שבוע שעבר כשהביאו לי את הLX800 אז הקופסה היתה ארוזה כמו חדש בלי סרט הדבקה של יורוקום
והחוברת היתה כבר בפנים. יתכן שאת החוברת מכניסים במפעל לפי ארץ היעד.
 

גם הוראות הרצה לא נתנו לי...צריך בכלל??
 
מסכים של הדור האחרון אינם צריכים הרצה.
 
וגם לא זקוקים לשטיפה נגד צריבות?
 

מה זה שטיפה נגד צריבות?
 
בדגמי פלזמה אחרונים של פנסוניק, יש מנגנונים נגד צריבה שעובדים ברקע, בחלק מהדגמים, לא ניתן להגיע אליהם כלל דרך תפריטים.
 
שטיפה = whitewash
 

בסרטי קולנוע יש לפעמים פסים שחורים למעלה ולמטה גם במצב צפייה של 16X9
זה לא יגרום לאורך זמן לבעיית צריבה ??
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור