פלזמה פנסוניק TH50PV80

  • פותח הנושא פותח הנושא kalda01
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kalda01

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
0
נקודות
0
ביקרתי בחנות שלא אציין פה את שמה, שרכשתי בה לא פעם מוצרי חשמל לבית ואני מכיר את בעל המקום כסוחר ממולח אבל מעולם לא רימה אותי.
בחנות זו משווקים גם מסכי הפלאזמה של פנסוניק.
הבעתי התעניינות בPV80 בגודל 50, והבחור הבטיח לבדוק מול יורוקום זמינות ומחיר עדכני וציין בפני שיש לו שם קשרים.
למחרת בבוקר התקשר אלי והודיע לי בשמחה שהצליח לשריין עבורי יחדה אחת של PV80 ובמידה ואני מעוניין יעביר אליהם את ההזמנה
והם יתאמו איתי ישירות את מועד ההובלה וההתקנה. אמר שזה יקח עד 3 ימים.
בנוסף אמר שאני לא צריך לשלם לו כלום עד שהמסך יסופק אלי הביתה על ידי יורוקום.
גם בעבר מעולם לא ביקש כסף לפני שהמוצר סופק לשביעות רצוני המלאה.
אז עכשיו אני מחכה, ותוהה אם באמת אקבל מסך חדש באריזה או שבסוף יסתבר שיש פה איזה קאץ'.
הרי כל המשווקים טוענים שהדגם אזל ורק בחודש הבא אמור להגיע משלוח נוסף.
אז מאיפה הבחור הצליח לשריין לי מסך חדש באריזה?
אני באמת תוהה מה הסיפור פה.
אני מניח שאם יתקשרו אלי לתאם אספקה, אבקש שיתנו לי את מספר ההזמנה, ואוכל להתקשר ליורוקום
ולוודא שזה באמת מגיע מהם ולא ממישהו אחר בלתי מזוהה.
 

זה לא אמור להיות ענין מסובך לוודא שאכן מדובר במסך של יורוקום.
 
אני מניח שזה סביר להניח יהיה מסך שמקורו מיורוקום
השאלה איך יודעים שזה לא משופץ או מתצוגה ושהאחריות היא באמת לגיטימית של יורוקום.
בקיצור איך מוודאים שהקופסה היא חדשה יד ראשונה מהיבואן עם אחריות לגיטימית?
 
סימנים על האריזה והמסך.
לוודא שהטכנאי שמגיע אליך הוא של יורוקום.
לבקש ממנו שיסתכל בתפריט טכנאים כמה שעות עבד המסך.
 

מסכים של יורוקום מסופקים ומורכבים ע"י יורוקום . כשיגיעו המתקינים תבקש מהם הוכחה שהם נשלחו ע"י יורוקום . אני קיבלתי ביחד עם ההתקנה קבלה של יורוקום . בכל מקרה מי שמתאם את ההתקנה מראש הם אנשי יורוקום שמתקשרים אליך לתאום .

לי נאמר בזמנו בפירוש שמרגע שההזמנה אושרה ביורוקום מי שמתאם וקובע את ההרכבה הם יורוקום ישירות ולא החנות בה קנית ובמקרה שלי כך היה .
 
זה גם מה שבעל החנות אמר לי, שיורוקום יתקשרו איתי לתאם את מועד ההתקנה.
בנתיים אני מחכה כבר יומיים ולא יצרו קשר. נחייה ונראה. מאחר ולא שילמתי עדיין כלום אני לא מודאג בנתיים.
 
אצלי לקח להם שבוע.. חכה בסבלנות.
 

שבוע עד שהתקשרו לתאם??
 
יורוקום התקשרו כעבור שבוע וגם זה אחרי ששאלתי בחנות בה קניתי מה קורה . הם התנצלו שיש להם לחץ .
 
חבר שלי מהעבודה רכש ביום חמישי שני מסכים של יורוקום בחנות בפ"ת.
אני מחכה לראות מתי יתקשרו אליו
 

חבר שלי שהזמין ביום חמישי אמור לקבל את המסך מחר. אלי עדיין לא התקשרו.
נראה לי לא רציני מה שהבטיחו לי.
 
אתמול התקשר מישהו בשם יוסי מיורוקום ואמר לי שיש מסכים כבר בנמל אבל יקח זמן לשחרר מהמכס.
לא התחייב על מועד.
במוקד המכירות הטלפוני של יורוקום אומרים שיקח לפחות שבועיים עד שיתחדש המלאי.
לי נראה שבעל החנות מכר לי לוקש כדי שאזמין דרכו. עכשיו מנסים להרויח זמן בסיפורי מעשיות על מכס נמל וכיוצא בזה.
אני אמרתי לבחור מיורוקום שהבטיחו לי לספק תוך 2-3 ימים ולכן אם לא אקבל את המסך השבוע אז אני מבטל את ההזמנה.
הבטיח לחזור אלי היום עם מועד הספקה סופי. בנתיים לא התקשר.
 
לא התקשרו עד רגע זה...נראה לי זה שהזמנתי אצלו או שעבדו עליו או שהוא עבד אלי. מזל שלא שילמתי.
ביום ראשון מתקשר לחנות לבטל.
בכל מקרה רציתי לשאול האם לPV80 יש כניסת USB ? ואם כן איזה קבצי מידייה נתמכים דרך הUSB ?
 

יש מסכים שיודעים לנגן קבצי MKV דרך USB ?
 
לא.
 

אני מעולם לא חיפשתי תכונות כאלה במסכים . מבחינית מסך הוא מסך ותפקידו להציג את התמונה הכי חדה ונקייה שהוא יכול לתת מהמקור שמחובר אליו . כל שאר השכלולים והשטויות שקופסאות אחרות יעשו .
 
זה לא שיקול מרכזי, ברור שלא.
אני מניח שבעתיד נראה יותר ויותר מסכים שיתחברו לרשת כמו למשל הסדרה החדשה של סוני, שיאפשרו הצגת קבצי מידייה ישירות מהרשת הביתית.
אצלי הבעייה שבסלון מחובר למסך מזרימידיה יחסית ישן שאינו תומך בקבצי MKV
ולכן אני מנסה לראות אם יש פתרונות בהווה שיחסכו ממני לשדרג את הנגן.
 
היום התקשרו מיורוקום שהPV80 אמור להגיע אלי מחר בין 13 ל15.
כנראה שנגמר המחסור בדגם ה50.
 

שיהיה בהצלחה...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור