פלזמה פנסוניק PV8 ב-4000 ש"ח בלבד!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא aviram_1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aviram_1

אוהב את התחום
הודעות
328
מעורבות
8
נקודות
18
היי חברים,

חזרתי מקודם מהום סנטר ונראה לי שווה לדווח שיש להם מבצע היום (רק יום הבחירות) של פנסוניק הפלזמה מדגם PV8 ב-4000 ש"ח בלבד!
גודל 42 אינץ, שאלתי וזה אחריות של יורוקום.
 

כן נכון מבצע מדהים - רק שבסניף אחד אומרים אחריות יורוקום ובסניף אחר אומרים אחריות של טובשי (או משהוא כזה).
לא ברור לי לגמרי
 
גם אני שמעתי דעות מנוגדות, כדאי לוודא.
 
ליאור זה מוזר - איך ניתן לוודא?
 

האחריות ממש אבל ממש לא של יורוקום
בררתי הרגע מול הסוכן שלהם
כי היה נראה לי קצת מוזר..
למי שאחריות זה לא גורם מכריע ברכישה לרוץ לקנות.
 
לפי מה שהבנתי המבצע היה לאתמול בלבד - קשה לרוץ לאתמול :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור