פלזמה פיוניר או פלזמה פנסוניק ?

  • פותח הנושא פותח הנושא AudioTvGuy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AudioTvGuy

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
חבר ביקש שאזרוק לאוויר בפורום לקבלת תגובות ורשמים:

הוא בעלים גאה של פיוניר בגודל חמישים אינצ'ים מהדור השמיני (אחד לפני האחרון שיוצר,סדרת KURO).
הוא בוחן אפשרות להחליף את הפיוניר בפנסוניק מדגם 50VT20. הוא לא ערך השוואה ממש אחד ליד השני ולכן מתעניין בחוות דעת חברי הפורום.


תודה !
 

לא הבנתי, האם מדובר בדגם KURO או לא?
 
היי ליאור

חיובי לחלוטין.
מדובר בדגם KURO 5080
 
מה התקציב שלו , למה תשמש אותו בעיקר הטלווזיה ?

ככה יהיה קל יותר לעזור לו .
 

נערך לאחרונה ב:
בסביבות 11K ש"ח.

זה המחיר הריאלי של ה 50VT20 היום וזה התקציב המשוער.ההנחה שבערך בסכום הזה תימכר הפיוניר,אולי מעט פחות.
 
מה ההיגיון לוותר על KURO גודל 50" ועל 11K לטובת 50" חדש ????
 
השאלה היא האם הפנסוניק VT20 ברמה גבוהה יותר מהקורו דור 8 שהוא לא האחרון שיוצר אלא אחד לפניו.
 

מבחינת שחור - לא, מבחינת עיבוד תמונה בתכני SD (במיוחד), אז כן. ויש לה גם 3D (אם זה חשוב עבורך).
 
ובסה"כ מבחינת צפייה בתכני HD למיניהם ?
 
בשתיהן רואים טוב מאוד... אבל לכל אחת יש אופי תמונה משלה. ל- VT20 יהיה יתרון מבחינת טיפול בגרעיניות (תמונה חלקה).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור