פלזמה-עזרה בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא maneger1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

maneger1

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר בחינה מעמיקה בפורום הגעתי למסקנה שלפי השימושים שלי ( 90 אחוז טלויזיה דרך יס 10 אחוז DVD) אני צריך פלזמה ולא LCD.
אני מתלבט בין שני דגמים : פנסוניק 42 דגם PV8 לבין דגם PV80

1.רציתי לדעת מה ההבדל בניהם
2.אם יש דגם נוסף מומלץ
3.האם בשידורי HD ביס או בהוט יש שיפור משמעותי באיכות התמונה בפלזמה
4.האם הדגמים הנ"ל הם FULL HD או שזה לא משנה לגבי צפיה בטלויזיה.

דרך אגב מרחק הצפיה שלי מהמסך 3.7 מטר
 

ה PV80 נותן תמונה שהיני קצת יותר טובה מבחינת הגוונים ובהירות - עד כמה זה חשוב לך שאתה מוכן לעלות במחיר זו החלטה שלך. המסכים האלו הם HD READY ולדעתי בגודל הזה חבל על הכסף להשקיע על HD READY וכן במחיר של ה PV8 קשה למצוא מתחרים
 
בשידורי HD בכבלים אניר אראה שיפור בתמונה למרות שהמסך לא FULL HD
 
ההבדל בין מסכי FULL HD ל HD REAY בגודל מסך של 42'' ממרחק של יותר מ 3 מטר הינו זניח (גם עבור שידור רגיל וגם עבור שידור HD) - אבל ההפרש במחיר גדול

כל מסך (גם HD READY) יציג תמונה טובה יותר בשידורי HD - הבעיה היא שידור סטנדרטי שבו המסך עובד קשה להציג תמונה ברזולציה גבוהה מהמקור (ומסך FULL HD יעבוד עוד יותר קשה)
 

האם יש במסכים הנ"ל חיבור 21 פינים , והאם זה בכלל חשוב
 
שני הדגמים PV8 ו PV80 הם ללא חיבור 21 פיו, אבל ניתן לחבר אותם בעזרת S-VIDEO עם כבל או ממיר מ 21 פין (שלא צריך להיות יותר מידי יקר)
 
כמה לערכתך עולה כבל S-VIDEO או מחבר 21 פינים עם יציאה ל S-VIDEO
 

כבל מ SCART ל SVIDEO כולל גם מחברים לאודיו אפשר למצוא בסביבות 100 ש"ח
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור